• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1

توجه جدی مدیریت شهری مشهد به مشاغل خرد و خانگی

  • کد خبر : 2724
  • 16 آبان 1400 - 13:02
توجه جدی مدیریت شهری مشهد به مشاغل خرد و خانگی
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای اسلامی شهر مشهد در زمینه مشاغل خرد و خانگی به ویژه در حاشیه‌ شهر، توانمندسازی و کارآفرینی در نقاط محروم اقدامات جدی انجام خواهد داد.

حسن موحدیان در دوازهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که یکشنبه، ۱۶ آبان ماه، در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در چند روزی که گذشت اتفاقاتی در خلیج فارس رخ داد که به نظر می‌رسد استکبار جهانی به دنبال شیطنت‌هایی در آب‌های عمان و خلیج فارس است که با تلاش سپاه با این قضیه برخوردی جدی شد. امیدواریم این مقاومت درس عبرتی باشد برای استکبار جهانی و انسان‌هایی که به دنبال شرارت‌ در دنیا هستند.

وی افزود: روز ملی کیفیت را در ‌پیش داریم که با توجه به این نام‌گذاری‌ این روز و توجه مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد باید به کیفیت توجه شود. امیدواریم مردم به خرید از تولید داخل توجه داشته باشند و در کنار آن تولیدکنندگان نیز به کیفیت کالای ایرانی دقت کنند. امید است به روزی که همه مردم کالاهایی با استاندارد ایرانی خریداری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به هفته جهانی کار آفرین نیز تصریح کرد: همه از شرایط اقتصادی کشور مطلع هستند و امیدواریم همه به کارآفرینی که به نوعی عبادت است توجه داشته باشند. همچنین شورای اسلامی شهر مشهد نیز باید به این مسئله دقت داشته باشد، زیرا کار آفرینان در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی هستند.

موحدیان گفت: موانع زیادی در بخش کارآفرینی وجود دارد که بخشی از آن به بروکراسی متعدد اداری بر می‌گردد و امیدواریم این بروکراسی که گریبان‌گیر دستگاه نظارتی نیز است، هرچه زودتر به شرایط تسهیل‌گری و برداشت موانع بازگردد.

وی اضافه کرد: شورای شهر مشهد در زمینه مشاغل خرد و خانگی به ویژه در حاشیه‌شهر و توانمندسازی و کارآفرینی در نقاط محروم اقدامات جدی انجام خواهد داد.

رئیس شوای اسلامی شهر مشهد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس، اضافه کرد: از شهرداری و شهردار درخواست دارم توجه جدی در موضوع واکسیناسیون داشته باشند. با وجود اینکه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است. امیدوارم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون از سوی مردم جدی‌تر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://zamenkhorasan.ir/?p=2724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها
آتش سوزی آیت الله رییسی انتخابات تغییر ، اقلیم ، جهادکشاورزی ثبت شاخص حرم مطهررضوی خسارت دانش بنیان توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد رهبر معظم انقلاب رییس کل دادگستری خراسان رضوی زیارت، مشهد سقط جنین شماره 1 نشریه ضامن خراسان شماره 2 نشریه ضامن خراسان شماره 3 نشریه ضامن خراسان شماره 4 نشریه ضامن خراسان شماره 5 نشریه ضامن خراسان شماره 6 نشریه ضامن خراسان شماره 7 نشریه ضامن خراسان شماره 8 نشریه ضامن خراسان شماره 9 نشریه ضامن خراسان شماره 10 نشریه ضامن خراسان شماره 11 نشریه ضامن خراسان شماره 12 نشریه ضامن خراسان شماره 13 نشریه ضامن خراسان شماره 14 نشریه ضامن خراسان شماره 15 نشریه ضامن خراسان شماره 16 نشریه ضامن خراسان شماره 17 نشریه ضامن خراسان شماره 18 نشریه ضامن خراسان شماره ۲۲ ضامن خراسان شماره ۲۳ ضامن خراسان شهرداری گلمکان ضامن خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا فرودگاه گناباد فصلنامه ضامن خراسان مترو مصرف مصرف بنزین هفته نامه ضامن خراسان هواپیمایی خراسان رضوی ویزا برای افغانستانی ها گردشگری سلامت