• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

نیاز به تغییراتی در ترکیب نمایندگان داریم

  • کد خبر : 7642
  • 29 آذر 1402 - 22:05
نیاز به تغییراتی در ترکیب نمایندگان داریم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی گفت: سعی ما بر این است که نمایندگان مشهد فقط نمایندگان معمولی نباشند و قدرت لازم برای همراه کردن سایر نمایندگان را داشته باشد.

حمیدرضا ترقی امروز ۲۹ آذر، در اولین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) خراسان رضوی با محوریت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد با اشاره به مهمترین رویکرد این دوره شانا، اظهار کرد: سیاست ما بر تغییر و بهتر شدن است، مگر اینکه مردم نسبت به فردی گرایش خاصی داشته باشند. بنای ما این است که تغییر را برای کارآمدی بیشتر دنبال کنیم.

وی در پاسخ به ایسنا در خصوص اینکه منظور از تغییر چیست، عنوان کرد: تغییر در نحوه تطبیق شاخص‌ها با افراد است و در این دوره نسبت به مواردی که در گذشته کم‌رنگ‌تر دیده شده و منجر به بروز برخی مشکلات شده، توجه و دقت بیشتری خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی افزود: حدود ۴۰ شاخص اصلی در رابطه با افراد مدنظر قرار خواهد گرفت. همچنین یکی از نکات مورد تأکید ما این است که فرد به چه میزان پایبند به کار جمعی است، چراکه یکی از مشکلات ما این است که نماینده وقتی انتخاب می‌شود می‌گوید من کاری به تشکیلات ندارم و اختیار تام دارم و به نوعی تعهد تشکیلاتی ندارد، بنابراین علاوه بر معیارهای اعتقادی که در نظر گرفتیم، معیارهای سیاسی و اینکه فرد قدرت تحلیل شرایط سیاسی کشور را داشته باشد نیز مدنظر است، همچنین افراد از نظر تخصصی نیز باید نیروهای متخصص و کارآمدی باشند.
ترقی ادامه داد: سعی ما بر این است که نمایندگان مشهد فقط نمایندگان معمولی نباشند و قدرت لازم برای همراه کردن سایر نمایندگان را داشته باشن. لازمه آن، تغییر جدی در نوع نگاه است و مفهوم تغییر این است که ترکیب عوض شود و منجر به تغییرات و وضع بهتر شود.

وی تأکید کرد: این تشکل صرفا یک تشکل انتخاباتی نیست که فقط در زمان انتخابات فعال باشد، مأموریت تشکل در ابتدا فقط به انتخابات محدود می‌شد، اما بعداز اصلاح سیاست‌ها و برنامه‌ها، اهداف درازمدتی را برای کار ائتلاف تعریف کردیم که بر اساس آن، هدف از این ائتلاف، شناسایی، جذب و آموزش نیروهای انقلاب در سطح کشور است و تلاش می‌کند به عنوان بازوی مردمی نظام، در زمینه تحقق اهداف کار خود را دنبال کند.

عضو شورای مرکزی شانا خاطرنشان کرد: این کار نیازمند این است که نظارتی بر عملکرد منتخبین مردم نیز داشته باشیم، بر همین اساس شاید برای اولین بار در کشور است که تشکیلات ائتلافی مثل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب توانسته برای ۲۲۰ نفر از نمایندگانی که امروز در فراکسیون شورای انقلاب در مجلس هستند، کارنامه عملکردی تهیه کند و عملکرد تمامی این نمایندگان را در همه ابعاد ارزیابی و بررسی کند که آیا این نماینده برای دوره بعدی کارآمد هست یا خیر.

لینک کوتاه : https://zamenkhorasan.ir/?p=7642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها
آیت الله رییسی اصلاح زیرگذر انتخابات تغییر ، اقلیم ، جهادکشاورزی ثبت شاخص حرم مطهررضوی خسارت دانش بنیان توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد رهبر معظم انقلاب رییس کل دادگستری خراسان رضوی زیارت، مشهد سقط جنین شماره 1 نشریه ضامن خراسان شماره 2 نشریه ضامن خراسان شماره 3 نشریه ضامن خراسان شماره 4 نشریه ضامن خراسان شماره 5 نشریه ضامن خراسان شماره 6 نشریه ضامن خراسان شماره 7 نشریه ضامن خراسان شماره 8 نشریه ضامن خراسان شماره 9 نشریه ضامن خراسان شماره 10 نشریه ضامن خراسان شماره 11 نشریه ضامن خراسان شماره 12 نشریه ضامن خراسان شماره 13 نشریه ضامن خراسان شماره 14 نشریه ضامن خراسان شماره 15 نشریه ضامن خراسان شماره 16 نشریه ضامن خراسان شماره 17 نشریه ضامن خراسان شماره 18 نشریه ضامن خراسان شماره ۲۲ ضامن خراسان شماره ۲۳ ضامن خراسان شهرداری گلمکان ضامن خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا فرودگاه گناباد فصلنامه ضامن خراسان مترو مصرف مصرف بنزین هفته نامه ضامن خراسان هواپیمایی خراسان رضوی ویزا برای افغانستانی ها گردشگری سلامت