• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

ممنوعیت استفاده از پیاده‌روها خسارات جبران‌ناپذیری به واحدهای صنفی تحمیل می‌کند

  • کد خبر : 4199
  • 09 خرداد 1401 - 15:03
ممنوعیت استفاده از پیاده‌روها خسارات جبران‌ناپذیری به واحدهای صنفی تحمیل می‌کند
رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ‌های مشهد گفت: استفاده از فضای باز پیاده‌روها در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها با استقبال خوب عامه مردم روبه‌رو شده، همچنین استفاده از این فضاها رکود به وجود آمده در بازار به دلیل شیوع بیماری کرونا طی ۲ سال اخیر را کاهش داده و باعث دلگرمی اعضای صنف شده است

سعید شریف‌زاده در خصوص انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت استفاده رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها از فضای باز پیاده‌روها در مشهد اظهار کرد: شنیده‌ها حاکی از آن بود که دلایل چنین تصمیمی به عدم رعایت مسائل بهداشتی و استعمال دخانیات در این فضاها برمیگردد. باتوجه به اینکه سخنگوی شورای شهر مشهد این موضوع را تکذیب کرده، پیشنهاد ما این است که در صورت مشاهده موارد خاص با متخلف به صورت موردی برخورد و از وی تعهد اخذ شود. در این زمینه اتحادیه آمادگی خود را جهت همکاری مضاعف با نهادهای مربوطه را اعلام می‌دارد.

وی افزود: حساسیت‌ها نسبت به این موضوع از سال گذشته آغاز و در این رابطه تذکراتی نیز داده شده بود. اتحادیه نیز جلسه‌ای را در همین خصوص با اعضای واحدهای صنفی برگزار و تذکرات لازم را گوشزد کرد.

شریف‌زاده با اشاره به تبعات ممنوعیت استفاده از فضای باز پیاده‌روها برای واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: استفاده از فضای باز پیاده‌روها در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها با استقبال خوب عامه مردم روبه‌رو شده است. همچنین استفاده از این فضاها رکود به وجود آمده در بازار به دلیل شیوع بیماری کرونا طی ۲ سال اخیر را کاهش داده و باعث دلگرمی اعضای صنف شده است.

لینک کوتاه : https://zamenkhorasan.ir/?p=4199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها
آیت الله رییسی اصلاح زیرگذر انتخابات تغییر ، اقلیم ، جهادکشاورزی ثبت شاخص حرم مطهررضوی خسارت دانش بنیان توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد رهبر معظم انقلاب رییس کل دادگستری خراسان رضوی زیارت، مشهد سقط جنین شماره 1 نشریه ضامن خراسان شماره 2 نشریه ضامن خراسان شماره 3 نشریه ضامن خراسان شماره 4 نشریه ضامن خراسان شماره 5 نشریه ضامن خراسان شماره 6 نشریه ضامن خراسان شماره 7 نشریه ضامن خراسان شماره 8 نشریه ضامن خراسان شماره 9 نشریه ضامن خراسان شماره 10 نشریه ضامن خراسان شماره 11 نشریه ضامن خراسان شماره 12 نشریه ضامن خراسان شماره 13 نشریه ضامن خراسان شماره 14 نشریه ضامن خراسان شماره 15 نشریه ضامن خراسان شماره 16 نشریه ضامن خراسان شماره 17 نشریه ضامن خراسان شماره 18 نشریه ضامن خراسان شماره ۲۲ ضامن خراسان شماره ۲۳ ضامن خراسان شهرداری گلمکان ضامن خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا فرودگاه گناباد فصلنامه ضامن خراسان مترو مصرف مصرف بنزین هفته نامه ضامن خراسان هواپیمایی خراسان رضوی ویزا برای افغانستانی ها گردشگری سلامت