• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

تلاش کادر درمانی بیمارستان ‌ها در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا تداعی‌ کننده نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس است

  • کد خبر : 2345
  • 09 مهر 1400 - 18:51
تلاش کادر درمانی بیمارستان ‌ها در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا تداعی‌ کننده نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس است
رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد گفت: تلاش کادر درمانی بیمارستان ‌ها در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا تداعی‌ کننده تلاش‌ های شبانه روزی هم لباسانشان در دوران دفاع مقدس است.

سیدمحمد موسوی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران بیمارستان شهید هاشمی نژاد، اظهار کرد: دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
وی با بیان اینکه رزم امروز ما کار کردن درست برای مردم و کشور است، خاطرنشان کرد: درس بزرگ دفاع مقدس برای ما مشق عشق، وحدت و مقاومت محسوب می ‌شود و چیزی که در هر برهه ‌ای از تاریخ بیش از همیشه به آن نیازمندیم وحدت کلمه است، لذا معتقد هستیم سهمگین‌ ترین ضربه ‌ها زمانی است که از درون شکاف ایجاد شده و انسجام و وحدت از بین برود.
رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: در آن دوران جامعه پزشکی کشورمان با حضور در بیمارستان‌ های صحرایی که در نزدیک ‌ترین خط مقدم جبهه‌ ها قرار داشت، به درمان مجروحان می ‌پرداختند و این کار را داوطلبانه انجام می ‌دادند و امروز هم که کادر درمانی بیمارستان ‌ها در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا تلاش می‌ کنند، تداعی‌ کننده تلاش‌ های شبانه روزی هم لباسانشان در دوران دفاع مقدس است.
موسوی افزود: مقام معظم رهبری در پیام دلگرم کننده خود که خطاب به مدافعان سلامت گفتند: «بنده می ‌خواهم صمیمانه تشکر کنم از پزشکان و پرستاران و مجموعه دست ‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با این بیماری ‌ای که در کشور به ‌وجود آمده است»، پیامی که برای کادر بهداشت و درمان بسیار ارزشمند بود.
وی همچنین در خصوص شخصیت شهید هاشمی نژاد، گفت: شهید هاشمی ‌نژاد یکی از خطیبان و عالمان تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می ‌رود، شخید والامقامی که برای روشن نگه داشتن، مشعل بیداری و مقاومت در جامعه، آثار بی ‌بدیلی خلق کرد و به مبارزه سیاسی با رژیم پهلوی پرداخت، به گونه ‌ای که حتی جان خود را در این راه فدا کرد.
رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد بیان کرد: افتخار ما خدمت در مکانی است که مزین به نام شهید هاشمی نژاد شده و در چهلمین سالگرد شهادت این شخصیت تاثیرگذار انقلابی، نام و یادش را گرامی می داریم و از خداوند منان می خواهیم به ما هم همانند شهدا توفیق ارائه خدمت روزافزون به مردم را تا آخرین نفس عطا فرماید.
در این مراسم از همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران بیمارستان شهید هاشمی نژاد با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://zamenkhorasan.ir/?p=2345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها
آیت الله رییسی اصلاح زیرگذر انتخابات تغییر ، اقلیم ، جهادکشاورزی ثبت شاخص حرم مطهررضوی خسارت دانش بنیان توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد رهبر معظم انقلاب رییس کل دادگستری خراسان رضوی زیارت، مشهد سقط جنین شماره 1 نشریه ضامن خراسان شماره 2 نشریه ضامن خراسان شماره 3 نشریه ضامن خراسان شماره 4 نشریه ضامن خراسان شماره 5 نشریه ضامن خراسان شماره 6 نشریه ضامن خراسان شماره 7 نشریه ضامن خراسان شماره 8 نشریه ضامن خراسان شماره 9 نشریه ضامن خراسان شماره 10 نشریه ضامن خراسان شماره 11 نشریه ضامن خراسان شماره 12 نشریه ضامن خراسان شماره 13 نشریه ضامن خراسان شماره 14 نشریه ضامن خراسان شماره 15 نشریه ضامن خراسان شماره 16 نشریه ضامن خراسان شماره 17 نشریه ضامن خراسان شماره 18 نشریه ضامن خراسان شماره ۲۲ ضامن خراسان شماره ۲۳ ضامن خراسان شهرداری گلمکان ضامن خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا فرودگاه گناباد فصلنامه ضامن خراسان مترو مصرف مصرف بنزین هفته نامه ضامن خراسان هواپیمایی خراسان رضوی ویزا برای افغانستانی ها گردشگری سلامت