مسعود امامی یگانه اظهار کرد: این تفاهمنامه امروز در مشهد امضا شد و افزایش تبادلات گردشگری و بهرهبرداری حداکثری از ظرفیت متقابل گردشگری و توسعه گردشگری ریلی از اهداف اصلی آن است.
وی افزود: از دیگر مزایای این تفاهمنامه معرفی ظرفیتهای گردشگری، فرهنگی و اقتصادی و افزایش ضریب اشغال مراکز اقامتی۲ استان است.
امامی یگانه حمایت از دفاتر خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری را از بندهای مهم تفاهمنامه برشمرد و گفت: طراحی و اجرای بستههای سفر مشترک، جذب سرمایهگذاری و توسعه گردشگری سلامت، زیارتی و معنوی، طبیعتگردی و گردشگری فرهنگی از جمله اهداف این تفاهمنامه محسوب میشود.
