• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

برنامه‌های رفاهی و دانشجویی دانشگاه فردوسی برای سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 11006
  • 27 شهریور 1403 - 19:06
برنامه‌های رفاهی و دانشجویی دانشگاه فردوسی برای سال تحصیلی جدید
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به آمادگی کامل این دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی جدید، به تشریح اقدامات صورت‌گرفته در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای دانشجویان پرداخت.

محمدعلی وطن‌دوست با اشاره به ایجاد شرایط مناسب جهت استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تمامی کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها به تجهیزات لازم مجهز شده‌اند و فضای آموزشی به‌طور کامل آماده پذیرش دانشجویان است.

وی افزود: برنامه‌های درسی و آموزشی برای تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی تنظیم و نهایی شده است. همچنین، برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان جدیدالورود نیز به‌طور ویژه‌ای طراحی شده است. به علاوه با توجه به اهمیت سلامت دانشجویان و کارکنان، تمامی پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی به‌طور کامل رعایت می‌شود و امکانات بهداشتی در تمامی بخش‌های دانشگاه فراهم شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به خدمات رفاهی دانشگاه عنوان کرد: خدمات رفاهی از جمله خوابگاه‌ها، غذاخوری‌ها و امکانات ورزشی نیز به‌طور کامل آماده شده و در دسترس دانشجویان قرار دارد. به‌ویژه تعمیرات اساسی در خوابگاه‌های دختران و پسران انجام شده و امکاناتی برای بالا بردن سطح کیفیت تغذیه دانشجویی در حال فراهم شدن است. خوابگاه تازه‌تاسیس پردیس ۹ امسال افتتاح خواهد شد و در اختیار دانشجویان جدید الورود قرار خواهد گرفت. امیدواریم با این اقدامات، دانشجویان عزیز بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر، سال تحصیلی جدید را آغاز کنند و به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

وطن‌دوست با بیان اینکه ۲۵ هزار دانشجو در دانشگاه فردوسی مشهد تحصیل می‌کنند، گفت: شش هزار دانشجوی خوابگاهی و همچنین نزدیک به ۲۵۰۰ دانشجوی جدیدالورود داریم. برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود، دانشگاه فردوسی مشهد برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. مراسم آیین ورود برای دانشجویان جدیدالورود داریم که در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد و شامل سخنرانی‌های مسئولان دانشگاه، معرفی دانشکده‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه و ارائه اطلاعات مفید به دانشجویان جدیدالورود است.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی‌های دانشجویان، بیان کرد: این گردهمایی‌ها به منظور آشنایی دانشجویان با یکدیگر و ایجاد ارتباطات اجتماعی برگزار می‌شود. در این گردهمایی‌ها، دانشجویان می‌توانند با هم‌دانشکده‌ای‌ها و هم‌رشته‌ای‌های خود آشنا شوند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. همچنین تورهای دانشگاهی به منظور آشنایی دانشجویان با محیط دانشگاه، ساختمان‌ها، کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایر امکانات دانشگاه برگزار می‌شود. این تورها به دانشجویان کمک می‌کند تا با فضای دانشگاه آشنا شوند و راحت‌تر بتوانند در محیط جدید خود فعالیت کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: همچنین امسال کارگاه‌های آموزشی مختلفی در زمینه‌های مهارت‌های تحصیلی، مدیریت زمان، روش‌های مطالعه و سایر موضوعات مرتبط برگزار می‌شود تا دانشجویان بتوانند با آمادگی بیشتری وارد دوره تحصیلی خود شوند. برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی نیز برای دانشجویان جدیدالورود در نظر گرفته شده است تا بتوانند علاوه بر تحصیل، از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی نیز بهره‌مند شوند و تجربه‌ای کامل از زندگی دانشجویی داشته باشند. این برنامه‌ها به دانشجویان جدیدالورود کمک می‌کند تا با آرامش و اطمینان خاطر وارد دانشگاه شده و از همان ابتدا با محیط و امکانات دانشگاه آشنا شوند.

لینک کوتاه : https://zamenkhorasan.ir/?p=11006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها
آتش سوزی آیت الله رییسی انتخابات تغییر ، اقلیم ، جهادکشاورزی ثبت شاخص حرم مطهررضوی خسارت دانش بنیان توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد رهبر معظم انقلاب رییس کل دادگستری خراسان رضوی زیارت، مشهد سقط جنین شماره 1 نشریه ضامن خراسان شماره 2 نشریه ضامن خراسان شماره 3 نشریه ضامن خراسان شماره 4 نشریه ضامن خراسان شماره 5 نشریه ضامن خراسان شماره 6 نشریه ضامن خراسان شماره 7 نشریه ضامن خراسان شماره 8 نشریه ضامن خراسان شماره 9 نشریه ضامن خراسان شماره 10 نشریه ضامن خراسان شماره 11 نشریه ضامن خراسان شماره 12 نشریه ضامن خراسان شماره 13 نشریه ضامن خراسان شماره 14 نشریه ضامن خراسان شماره 15 نشریه ضامن خراسان شماره 16 نشریه ضامن خراسان شماره 17 نشریه ضامن خراسان شماره 18 نشریه ضامن خراسان شماره ۲۲ ضامن خراسان شماره ۲۳ ضامن خراسان شهرداری گلمکان ضامن خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا فرودگاه گناباد فصلنامه ضامن خراسان مترو مصرف مصرف بنزین هفته نامه ضامن خراسان هواپیمایی خراسان رضوی ویزا برای افغانستانی ها گردشگری سلامت