• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

کسب رتبه نخست دانشگاه صنعتی قوچان برای بهره‌وری مقالات علمی

  • کد خبر : 10868
  • 17 شهریور 1403 - 23:19
کسب رتبه نخست دانشگاه صنعتی قوچان برای بهره‌وری مقالات علمی
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان از کسب رتبه نخست این دانشگاه در چاپ، کیفیت و بهره‌وری مقالات علمی در میان دانشگاه‌های با قدمت کمتر از ۴۰ سال خبر داد.

مجید مهدویان امروز۱۷ شهریور، در نشست خبری، اظهار کرد: در جدیدترین گزارش بهره‌وری دانشگاه صنعتی قوچان در بین دانشگاه‌های با قدمت زیر ۲۰ سال هشتمین دانشگاه است و رتبه اول در چاپ مقالات، کیفیت و بهره‌وری مقالات علمی را در میان دانشگاه‌های با قدمت زیر ۴۰ سال کسب کرده است.

وی این رتبه را نشان‌دهنده کیفیت بالای مقالات علمی منتشر شده توسط اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه دانست و با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در ماه گذشته، گفت: برای اولین بار در تاریخ دانشگاه دانشجویان موفق به کسب یک مدال نقره در رشته تکواندو شدند.

مهدویان با اشاره به ارتقای ۳۰ پله‌ای دانشگاه صنعتی قوچان در حوزه آموزش و پژوهش شاخص h-index طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه صنعتی قوچان متعلق به تک‌تک آحاد این شهر است انتظار می‌رود که مسئولین شهرستان نسبت به خواسته‌های دانشگاه اهتمام کافی را داشته باشند و ما بتوانیم مشکلات مربوط به زمین، خوابگاه، مشکلات عمرانی و… را برطرف کنیم.

وی افزود: در حوزه عمرانی یکی از آرزوهایی که قدمتی به عمر دانشگاه داشت تحقق پیدا کرد و سلف سرویس و آشپزخانه مرکزی دانشگاه افتتاح شد.

رئیس دانشگاه صنعتی قوچان با اشاره به کمبود فضاهای پژوهشی و مراکز رشد در این دانشگاه، از آغاز ساخت ساختمان پژوهشی این دانشگاه خبر داد و بیان کرد: ساخت این بنا در حال حاضر در مرحله اسکلت قرار دارد و طراحی‌های مربوط به مسجد و مجتمع فرهنگی کامل شده و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی با یادآوری موقعیت دانشگاه صنعتی قوچان در ورودی شهر و قرارگیری در مجموعه دانشگاهی شهرستان بر لزوم ایجاد یک بنای در خور شأن برای ورودی این دانشگاه تأکید کرد و افزود: بیشتر از یک‌سال برای اجرای مراحل طراحی سازه معماری سر درب دانشگاه طی شده است و به زودی پس از واگذاری این پروژه به پیمانکار شاهد آغاز عملیات عمرانی برای ساخت سر درب دانشگاه خواهیم بود.

مهدویان در ادامه خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر به دنبال ساخت سرود مخصوص دانشگاه بودیم که این امر محقق شد و تمام عوامل ساخت از جمله شعر، آهنگ، خواننده و کارگردان این اثر از هنرمندان قوچانی هستند و در نهایت اثری ماندگار برای دانشگاه آماده شده که قطعاً به یادگار خواهد ماند.

وی از موافقت اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی قوچان خبر داد و افزود: پس از یک سال تلاش ماه گذشته پس از بازدید از دانشگاه و برگزاری جلسات متعدد موافقت مکتوب به دانشگاه اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://zamenkhorasan.ir/?p=10868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها
آتش سوزی آیت الله رییسی انتخابات تغییر ، اقلیم ، جهادکشاورزی ثبت شاخص حرم مطهررضوی خسارت دانش بنیان توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد رهبر معظم انقلاب رییس کل دادگستری خراسان رضوی زیارت، مشهد سقط جنین شماره 1 نشریه ضامن خراسان شماره 2 نشریه ضامن خراسان شماره 3 نشریه ضامن خراسان شماره 4 نشریه ضامن خراسان شماره 5 نشریه ضامن خراسان شماره 6 نشریه ضامن خراسان شماره 7 نشریه ضامن خراسان شماره 8 نشریه ضامن خراسان شماره 9 نشریه ضامن خراسان شماره 10 نشریه ضامن خراسان شماره 11 نشریه ضامن خراسان شماره 12 نشریه ضامن خراسان شماره 13 نشریه ضامن خراسان شماره 14 نشریه ضامن خراسان شماره 15 نشریه ضامن خراسان شماره 16 نشریه ضامن خراسان شماره 17 نشریه ضامن خراسان شماره 18 نشریه ضامن خراسان شماره ۲۲ ضامن خراسان شماره ۲۳ ضامن خراسان شهرداری گلمکان ضامن خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا فرودگاه گناباد فصلنامه ضامن خراسان مترو مصرف مصرف بنزین هفته نامه ضامن خراسان هواپیمایی خراسان رضوی ویزا برای افغانستانی ها گردشگری سلامت